TT Festival Assen lanceert nieuwe website
ASSEN - Een opgefrist uiterlijk en een wat overzichtelijker beeld. Dat moet de vernieuwde website van het TT Festival Assen uitstralen.
De nieuwe website
is zojuist, geruisloos, gelanceerd.
Opfrisbeurtje
Volgens projectleider Sander ten Bosch van het TT Festival Assen 2016 was de website na zo'n vijf jaar hard toe aan een opfrisbeurt. "We werkten hier al mee sinds LOC7000 in 2011 na vijf jaar stopte als organisator van het evenement. Daarna zijn er organisatorisch allerlei veranderingen geweest rond het evenement. In 2014 had de TT Speedweek een eigen site, wij stapten daarna weer in, maar de festivalsite bleef hetzelfde. Dat is nu aangepakt."
Nieuw logo
Het TT Festival heeft behalve een opgefriste website ook een nieuw logo. Maker is Assenaar Edward Maris van het ontwerpbureau DRP.
Artiesten
Op de site staan onder meer de namen van de artiesten die voor het komende TT Festival al bekend zijn gemaakt, waaronder de band John Coffey. Ook zijn daarop de speciale motoractiviteiten te vinden, die vier avonden in het centrum voor 'ronkend spektakel en brandend rubber' moeten zorgen.