Stelling: Ik erger me aan dom winkelpersoneel
ASSEN - Consumenten ergeren zich vaak aan winkelmedewerkers. Driekwart van de shoppers zegt meer te weten van producten dan het winkelpersoneel zelf.
Dat meldt
na onderzoek van Manhattan Associates.
De klant heeft vaak al uitgebreid research gedaan op internet en verwacht in de winkel extra informatie te krijgen. Maar door de crisis hebben veel winkels moeten bezuinigen op personeel en is er ook veel kennis verdwenen. Een bron van ergernis voor de klanten.
Goed personeel zou juist een manier zijn voor winkeliers om zich te onderscheiden van webshops, maar zover is het nog niet. Vooral bij bouwmarkten en elektronicazaken kan het stukken beter.
Hoe ervaart u het winkelen? Loopt u ook vaak tegen onwetendheid van het personeel aan en ergert u zich daaraan?
Leste Ronde
Meepraten over de stelling van vandaag? Bel in de Leste Ronde tussen 17.30 en 18.00 uur naar 0592-331188 of kijk op Facebook.com/RTVDrenthe en laat uw reactie achter.
Vorige stelling
Gisteren luidde onze stelling: In elk voetbalstadion moet doellijntechnologie komen. De meerderheid, ruim 86 procent, was het hier mee eens. Ruim 13 procent ziet dit liever niet gebeuren.