Marketing Drenthe genomineerd voor Europese prijs

ASSEN - Marketing Drenthe is met de campagne 'Proef Drenthe' genomineerd voor de Europese Lovie-Awards. Dat is een prijs voor speciale digitale reclame-campagnes, waarbij op innovatieve wijze internet wordt gebruikt.
In advertenties voor ondermeer Proefwonen en Proefondernemen gebruikt Marketing Drenthe speciale layers, waarmee personen in een advertentie met behulp van een smartphone of een Ipad tot leven worden gewekt. In een filmpje prijzen ze dan het wonen, werken en leven in Drenthe aan.

Projectmanager Geeke Snijders is blij met de nominatie, omdat dit aangeeft dat Drenthe meer is dan rust en ruimte. "In Drenthe kunnen we dus ook zeer innovatief bezig zijn." De nominatie vindt Snijders al een hele eer, maar het winnen van de Award 'kan de kers op de taart zijn', zo zegt ze.
Tijdens de Europese Internet Week 2012 in Londen van 9 tot 12 november hoort de Drentse organisatie of ze de Award wint.

Heb je een nieuwstip, nieuwe informatie óf heb je een foutje gespot? Stuur een bericht, foto of filmpje via WhatsApp of mail de redactie.