Klachten over glasvezel in Meppel

MEPPEL - Inwoners van Meppel kampen met problemen met hun tv- en internetverbindingen via een glasvezelabonnement.
De SP in Meppel heeft daarom een meldpunt opgericht waar al tientallen klachten zijn binnengekomen over internetaanbieder Lijbrandt uit Hillegom.
Volgens de SP moeten mensen betalen voor een internet- en tv-verbinding die niet werkt. Daarnaast is het bedrijf onbereikbaar voor klachten. Fred Pater uit Meppel, één van de gedupeerden: "Het ging vanaf het begin al niet goed, de communicatie is ver te zoeken, er wordt geen rekening gehouden met de klant, de verbindingen zijn slecht en dat loopt nu al 3,5 maand. Ze komen niet aan de goede snelheid, Lijbrandt houdt zich niet aan de afspraken."
Kees van Leeuwen van de SP in Meppel heeft ongeveer veertig klachten verzameld. "De klachten zijn allemaal identiek, er worden gouden bergen beloofd, maar het is allemaal waardeloze schroot."
De firma Lijbrandt wil nog niet inhoudelijk reageren.

Heb je een nieuwstip, nieuwe informatie óf heb je een foutje gespot? Stuur een bericht, foto of filmpje via WhatsApp of mail de redactie.