Kerststukje veroorzaakt brand in Gasselternijveenschemond

De bewoners van een woning aan de Tweede Dwarsdiep in Gasselternijveenschemond kunnen opgelucht ademhalen, nadat vanavond een kerststukje vlam vatte op de schoorsteenmantel.
Op dat moment was er niemand aanwezig in de woning.

Buren ontdekten de brand in de woonkamer en waarschuwden de brandweer. Door een deur te forceren kwamen zij snel binnen en konden het vuur blussen. Niemand raakte gewond en de schade bleef beperkt. Een aanwezige kat werd in veiligheid gebracht.
Deel dit artikel: