Brand in schuurtje bij huis in Emmen

brand Emmen
De brand was snel onder controle © Noordernieuws
Bij een huis aan de Sint Gerardusstraat in Emmen is vannacht brand uitgebroken.
Meerdere hulpdiensten werden opgeroepen voor de brand, die in een huis zou zijn. Bij aankomst van de eerste brandweerwagen was de brand uitslaand. Later bleek het te gaan om een brand in een schuurtje.
Door het ambulancepersoneel is een man nagekeken op verwondingen. Hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.
Na ongeveer een half uur was de brand onder controle. Hoe de brand is ontstaan is niet bekend.
Brand in schuurtje bij huis in Emmen

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl