Gasten sauna Zuidwolde geëvacueerd vanwege oververhitte machine

Ongeveer twintig gasten van sauna Thermen Zuidwolde zijn vanmiddag geëvacueerd, omdat een stoommachine in het complex oververhit was geraakt.

De machine stond in een technische ruimte waar geen gasten waren, maar voor de zekerheid moest het hele complex aan de Ommerweg wel worden ontruimd. De gasten belandden daardoor in hun badjassen en op slippers buiten.

Na een half uur had de brandweer de situatie onder controle en kon iedereen weer naar binnen.

Meer over dit onderwerp:
112 Zuidwolde brandweer sauna
Deel dit artikel: