Geen doorstart callcenter L & H

ASSEN - De doorstart van Callcenter L & H Customer Services in Assen is van de baan.
De directie meldt in een brief aan het personeel dat de vestiging in Assen op 1 november definitief de deuren sluit. Het personeel is woensdagavond over de stand van zaken geïnformeerd.
Ruim twee weken geleden werd het onderdeel van moederbedrijf Leenart en Heemskerk in Nieuwegein failliet verklaard, maar kort daarna meldde de directeur van L & H dat er een doorstart zou komen. Dit is voor de vestiging Assen nu van de baan, omdat kabelbedrijf Ziggo een overeenkomst met het bedrijf heeft opgezegd.
Wel heeft Ziggo aangeboden om personeel over te nemen van L & H in Assen. In totaal gaat het om ruim 50 mensen. Het overige personeel staat op straat. Bij het callcenter in Assen werken in totaal 150 mensen.
Het callcenter in Assen was vroeger van ISS Contract Centers, maar werd in 2009 overgenomen door L & H. Directeur René Oldenbeuving meldde eerder deze maand dat L & H er niet in geslaagd is om het callcenter in Assen uit de rode cijfers te krijgen.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl