Man loopt rookvergiftiging op

EMMEN - De 35-jarige eigenaar van een bedrijf aan de Willem Schoutenstraat in Emmen is dinsdagmiddag met rookvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis.
De man was op zijn kantoor aan het werk toen een machine in de werkplaats in brand vloog. Dit veroorzaakte veel rook. De eigenaar probeerde zelf het vuur te blussen maar ademde daarbij veel rook in. De brandweer wist te voorkomen dat de binnenbrand zich verder uitbreidde.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl