Wintervoorraad stro per ongeluk afgebrand

6af552c737295627c12577ee0037d903_wpicture1_1.jpg
6af552c737295627c12577ee0037d903_wpicture1_1.jpg
APPELSCHA - Een 30-jarige boerenzoon heeft in Appelscha per ongeluk de complete wintervoorraad stro van zijn vader in brand gestoken. De berg van ongeveer 35 ton ging donderdagavond in vlammen op.
De zoon was op het erf bezig om snoeiafval te verbranden toen de vonken oversloegen naar de strobult.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl