Uitslaande brand Chinees restaurant

GIETEN - In een Chinees restaurant woedde dinsdagmiddag een grote uitslaande brand.
Het vuur werd rond 16 uur ontdekt door een voorbijganger terwijl de bewoners zaten te eten in het woongedeelte van het pand. Het restaurant was op dat moment gesloten.
Het restaurant kan als verloren worden beschouwd, maar het magazijn en woongedeelte is bewaard gebleven.
De brand is ontstaan in de keuken. Er was geen gevaar voor de omliggende woningen en er raakte niemand gewond. De burgemeester van Aa en Hunze, Eric van Oosterhout was met eigenaar in gesprek over vernieuwing van het pand.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl