Vrouw na brand naar ziekenhuis

KERKENVELD - Een 80-jarige vrouw uit Kerkenveld is zondag naar het ziekenhuis gebracht na brand in haar woning aan de Jan Haarstraat.
Het vuur ontstond door nog onbekende oorzaak in haar woonkamer. Het slachtoffer kreeg veel rook binnen. De vrouw was erg in de war. De brand ontstond in de nabijheid van een kachel. Doordat een buurtbewoonster zag dat de woning vol rook stond en 112 belde kon de brand op tijd worden geblust en de bewoonster in veiligheid worden gebracht.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl