Woningbrand door laptop in Assen

ASSEN - In een woning aan Het Kanaal in Assen is vanochtend rookschade ontstaan door een brand.
De brand ontstond door een te heet geworden laptop. De computer stond op een meubelstuk, dat door de hitte ging smeulen. Dit zorgde voor veel rookontwikkeling. Zo'n zeven woningen in de omgeving werden voor korte tijd ontruimd.

De bewoonster was thuis toen de brand ontstond, maar raakte niet gewond. Haar woning is voorlopig onbewoonbaar.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl