Evacuaties door brand in winkel Hoogeveen

HOOGEVEEN - Bewoners van tien appartementen in de Schutstraat in Hoogeveen moesten vannacht hun huis uit. Er was brand uitgebroken in een elektronicawinkel onder hun huizen.
De brand woedde midden in de winkel. De geëvacueerde bewoners konden na een uur buiten wachten weer terug naar huis. De brandweer had met een grote ventilator de rook uit het pand geblazen.

Hoe groot de schade in de winkel is, is nog niet bekend.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl