Brand bij GGZ in Beilen: bewoner raakt gewond

De brandweer is uitgerukt naar Zuidlaren
De brandweer is uitgerukt naar Zuidlaren
BEILEN - Bij de GGZ-kliniek in Beilen heeft vanmiddag brand gewoed. Daarbij is één persoon gewond geraakt.
In een woonkamer van een bewoner ontstond door nog onbekende oorzaak brand. De bewoner was op dat moment aanwezig in de ruimte. Hij is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer had de brand snel onder controle.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl