Kortsluiting veroorzaakt brand in woning Assen

De brandweer bij de woning aan de Dotterbloemstraat
De brandweer bij de woning aan de Dotterbloemstraat
ASSEN - In een woning aan de Dotterbloemstraat in Assen woedde gisteravond brand.

De bewoners, die op het moment van de brand thuis waren, raakten niet gewond.

Kortsluiting

Op de bovenverdieping van het huis vatte een elektrisch apparaat vlam, vermoedelijk door kortsluiting. De brandweer was snel ter plaatse en wist een grote vlammenzee te voorkomen.
In de woning is veel rook- en brandschade. De brandweer heeft met een ventilator de rook uit het huis verdreven.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of video via WhatsApp: +31651568886 of mail naar redactie@rtvdrenthe.nl